Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

ΚΕΙΚ ΟΛΙΚΗΣ!

ΥΛΙΚΑ!



4 αυγα
1ποτ ζαχαρη λευκή ή καστανή(εγω εβαλα καστανη)
1 ποτ ελαιόλαδο(εγω εβαλα μισο)
1 ποτ χυμό πορτοκάλι
1 συσκευασία αλεύρι ολικης που φουσκώνει μόνο του ( προτιμώ φαρίνα γιώτης)
1 βανίλια ή ξύσμα ποροκαλιού ( εγω βάζω το ξύσμα)
2 καρότα τριμμένα
1 κουτ. Γλυκού κανέλα προαιρετικά(να την βαλετε)

Χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν. Μετά ρίχνουμε το λάδι. Αφου χτυπήσουμε για λίγο ρίχνουμε εναλλάξ το αλεύρι με τον χυμό.αφου τελειώσουμε με αυτά στο καπάκι βάζουμε τη βανιλια, τα καρότα και το ξύσμα. Χτυπάμε για λιγο και βάζουμε το μίγμα στη φόρμα!(εγω τα εβαλα ολα μαζι ταυτοχρονα)


τη συνταγη μου την εδωσε η φιλη μου η μαρια!!
να ναι καλα!καλη μας ορεξη!παιδια βγαινει πολυ νοστιμο!




3 σχόλια:

  1. θα το δοκιμασω..αν κ το χω φαει απο τα χερακια σου..σα ψωμι φαινεται...μιαμμμμ
    θου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στη φίλη σου τη Μαρία για τη συνταγή και σε σένα που την εκτέλεσες άψογα! Πολύ νόστιμο πρέπει να είναι! Αν έχεις, βάλε και μία φωτογραφία από κάποιο κομμάτι για να το δούμε και εσωτερικά.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μμμμμ νοστιμο φαινεται!!!!!θα το δοκιμασω!ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή